You can't see me then you can't find me anywhere.

Sitter helt hopplöst trött i soffan. Tessie ville jag skulle jobba idag men både min kropp och min knopp sa tvärstopp nej. Fanns ingen chans i världen att jag skulle orka det. Jag orkade på sin höjd värma lite mat i micron. Har varit tal om utgång ikväll men min kropp är verkligen så opepp på det. Kan vara att min knopp också är opeppad då jag har nada niento pengar att röra mig med. Och det är i princip en överdrift. Galet.

Igår så jobbade jag kvällen i Skärholmen, bra pengar men när vi kom hem blev jag helt super dålig av någon konstig anledning och idag har jag som sagt känt mig riktigt hängig. Jag börjar verkligen längta hem nu. Till varmt och skönt hus med massa julbestyr. Jag älskar julen. Jag älskar till och med all denna snö som ligger så fint på marken här i Stockholm. Det är någonting med denna staden. Den är så vacker, varje årstid.
Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting, det är så sjukt härligt ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0