You got me looking so crazy.

Snart kommer världens bästa Sofia hem. Jag är så lycklig. Bästa bästa. Och jag insåg hur mycket jag saknade Johanna för någon dag sen. Gillar inte när mina fina vänner inte är här i närheten.. :(
Nu ska jag iväg till Jempa och Kämpe för lite partaj, nyktert för min del, vilket ska bli trevligt. Dock är jag helt fast i filmen på femman, dvs Narnia! Jag älskar Narnia, eller jag älskade första och denna har jag faktiskt inte sett. Men kommer inte hinna se hela då jag ska åka med Sarah och Gustav. Men men får försöka se det sista senare. Det här med att streama är ju en höjdare så att säga. Snart är det också dags för julmys med S. Är alltid så spänd när jag ger bort julklappar/presenter. Ibland tycker jag nästan att det är roligare att ge än att få. Jag älskar att göra någon glad. Så vi får väl hoppas att han blir glad över mina julklappar. Lite knep och knåp sådär :)

Fina fina Johanna och fisken haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0