Before it all ends.

Ikväll har min fina vän Johanna varit här, vi har gjort tomatsoppa och druckit vin och ätit semlor och glass, massa mumsigt! :) Är lite mätt i magen nu men oj vad gott det va, mer tomatsoppa åt folket! Dessutom satt vi och kollade på så sjukt snygga killar och jag vet ju hur jag vill att min man ska se ut om man säger så, har bara en sak att säga Johanna; Jacques or Ryan ;)

Har varit grymt dålig på att uppdatera, har flyttat och jobbat. trivs hur bra som helst i min nya lägenhet, här är stort och fint och jag känner mig som hemma! Imorgon är det party hos Sara som gäller, ska bli trevligt och dagen ska jag spendera med Vicks och gå på stan och mysa :) Längtar tills Jempa kommer hem från semestern, grymt mkt att berätta för henne!

Jag saknar min fina Therese, det va mysigt att ha henne som min sambo.


Jag är lite småkär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0