Pump it up.

Jag ska, hör och häpna, träna för första gången sen jag flyttade upp till sthlm idag! Body Combat dessutom men va fasiken ska man börja så ska man börja ordentligt ;) Tur att jag har Totti med mig så jag inte känner mig helt som en looser ;) Annars har jag inte gjort mkt vettigt idag, dessutom funderar jag över vad jag ska göra för matlåda, tänkte handla efter träningen så. Funderar faktiskt på lax och sallad med keso (blivit inspirerad av Sofia på jobbet hehe). Med tanke på hur mkt skit jag ätit i helgen så får jag äta lite nyttigare ;p men man lever bara en gång!

Ps. Killen som hjälpt mig på gymmet är sååååå snygg, synd bara att jag sett ut som kom och hjälp mig båda gångerna jag varit där, men jag kommer ju lätt hänga där mkt, ögongodis är aldrig fel ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0