Sultans of swing.

Har kommit in i en liten Dire Straits fas, and I love it! Grymt skön musik och får mig att tänka på den tiden då jag och min kära far satt och åkte till mina hoppträningar varje onsdag med en icke fungerande radio och det enda kassettbandet vi hade va med Dire Straits på ena sidan och Kim Larsen på andra haha :) Det va verkligen tider det!

I lördags hade jag lite inflyttningsfest här hemma, det blev en hel galen kväll till slut. Tack vare inga tunnelbanor osv fick jag nattgäster i form av Ebba och Johanna och vi trotsade vädret och gick till Donken och träffade på trevliga norrmän och hade snöbollskrig. Men det absolut bästa va att min vackra Nicklas kom hit och sa hej! Mysipys. Kunde knappt sluta krama honom och jag är lite hemligt kär i honom hehe ;p Pappi i mitt hjärta <3 Är verkligen glad att han kommit in i mitt liv, han är så bra så bra.

Nej nu ska jag iväg på bio, vi ska se Shutter Island, tur att Sanna och Henrik också bor åt mitt håll hehe ;)

Kärlek till min fina vän <3

 


Min fina nattgäst som fick sova i min säng ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0