Where is my mind?

Idag tog jag mig en behövlig sovmorgon, till elva :) Och idag är det GRATTIS MALIN min fina vän fyller år! Dock är hon ju i Spanien men jag hoppas vi ses så fort hon kommer hem. Saknar henne!

Idag ska jag nog även försöka mig på att köpa ett gymkort, börjar bli tokig att inte kunna göra något. Dessutom är ju min syster så himla duktig så man blir inspirerad! Dags för mig att börja med! Eller så kan Therese flytta upp med Rosie så kan jag rida två dagar i veckan, det hade varit grymt hehe ;) Jag saknar verkligen att rida och ibland tycker jag det här är jobbigt, jag vet inte vilken väg jag vill gå egentligen. Jag saknar att rida varje dag men jag älskar också mitt liv i Stockholm. Det är svårt det där.


Min fina andra familj, saknar er <3


Kommentarer
Therese

Sötaste finaste underbaraste Cami, oj vad jag saknar dig!!! Jag förstår så väl din längtan efter hästar och rida och jag vet att du förstår att jag förstår! Men man vet aldrig, kommer jag med Rosie så får du rida henne när du vill! Annars får du komma hit och ut och busa med mig i skogen ;) Jag saknar er och sthlm mer och mer, är helt dött här hemma om man jämför med sthlm! puss

2010-02-08 @ 18:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0