And I wish you were here.

Jag saknar min familj, jag saknar Sofia, jag saknar Jempa och jag kommer sakna Tessan. Många underbara människor som inte är nära mig.

Vickan lilla bor ju hos mig nu också, hon kom ju in på juristlinjen (GRATTIS!) och fick akut bo hos mig, är så trevligt så trevligt så :D Jag gillar att ha sällskap hehe. Och nu har Sanna, Ebba och Totti flyttat från Alvik också, en era som tagit slut. Men som sagt det är ju på Söder det kommer hända nu ;) Gillar att jag har så nära till min underbaring Sara och nu ska det köpas gymkort hehe ;) Och tränas förhoppningsvis!

Flyttar som sagt nästa helg, ska bli mys att träffa mina föräldrar igen och äntligen få ngt som är typ ens eget. Verkligen! Dessutom överraskade jag syrran med lite presenter som våra päron får ta med sig hem till henne =)



Kommentarer
Viktoria

Vad skulle jag gjort utan dig i den här oerhört staden min vän?! Du är guld värd<3

2010-01-24 @ 19:10:33
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Zandra

Var ska du köpa gymkort ngnstans? :)

2010-02-04 @ 23:37:15
URL: http://zandies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0