Baby we were born to run

Kvällen har spenderats med mina underbara vänner ute i Alvik. Pasta Carbonara och massa snack och planer om en charter. Dessutom har vi bokat en fest nästa helg, en utflyttningsfest. Som jag och Martin pratade om, lägenheten i Alvik skriker nostalgi! Det va där allt började för mig och min lägenhet kommer stå lika öppen som deras gjort de senaste månaderna! Har även fått ett förslag om en ny lägenhet, Skanstull, och eftersom Sara bor vid Mariatorget och Totti ska flytta precis dit och Sanna lär bo hos henrik också i skanstull så känns det riktigt riktigt underbart!! Jag vill bara ha upp jempa med sen kan det inte bli bättre.

Idag tog jag steget och bad en gammal vän om ursäkt. Hon förtjänade det, och eftersom hon bor här i Sthlm så hoppas jag att vi kan hitta tillbaka till den vänskapen vi faktiskt hade. Det är en underbar tjej!

Och Mattias, han kan min musik bättre än ingen annan. Jag njuter varje gång det läggs till en låt i vår spotify playlist.. alla borde ha en själsfrände inom musiken, det får en att upptäcka helt fantastiska låtar!

Dags att sova, jobb imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0