I'm Mr Brightside.

Nu är snart Tres klar med sin bakning som hon ska ha med sig till jobbet imorgon, luktar underbart! Och jag har packat ner väldigt mycket i min lägenhet, man kan säga att det är det nödvändigaste kvar. Men blev inte så mycket städat idag då jag priade packningen. Hade tänkt ha all packning klar lördag förmiddag och sen sätta igång med städandet! Ska bli underbart att träffa mina föräldrar igen (trots att jag skällde på båda innan när jag ringde haha). Man kanske ska vara så snäll att fixa lite mat tills de kommer också :)

Nu börjar jag bli väldigt trött i ögonen skulle lik väl kunna sova men min sambo har köpt ben & jerrys så får snällt vänta tills hon är klar med bakandet hehe ;) Ben&Jerrys är lätt värt att vara vaken till ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0