May angels lead you in.

Jag har just nu den bästa spellistan på länge, jag tackar One Tree Hill och OC för den fantastiska musik dessa serier har gett mitt liv.

I natt fick jag lite sömn, Sofia ringde och pratade skit halva natten då hon inte kunde sova eftersom hon åkte till USA i morse! Tro att jag är lite avundsjuk eller, hon kommer rocka fett och det vet jag! Men känns ändå skumt att hon åkt, vi har spenderat många timmar tillsammans i några månader nu, kommer bli tomt utan henne ändå.

I fredags hade vi även middag med jobbet, liten avskedsfest för framförallt Nicklas och Sandra men även för Frida. Är så glad för allas skull men speciellt för Nicklas då han kommer bli en fantastisk VM när han är klar!

Snart ska jag åka till Alvik, har faktiskt städat, tro det eller ej haha, är inte riktigt klar men jag behöver en paus hehe ;p Nej men har mest varit att plocka undan så att Therese får plats med sina grejer så hon iaf kan känna sig någorlunda hemma i min lilla lägenhet :) Sista natten själv på ett tag nu ju.

Nej nu ska jag åka så jag kommer hem i tid, måste insupa all tid som finns kvar i den där nostalgiska lägenheten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0