Nyår!

För att berätta lite om festen igår då. Vi va i Telefonplan hos Billy, va ett litet knytkalas med pajer och sallader och lite annat smått och gott. Hur gott och mysigt som helst. Det kom lite till folk och vi klädde på oss för att se raketerna och sen tillbaks in igen. Vi dansade till grym musik, kom på nya dansmoves och dividerade om taxi vs tunnelbana haha ;) En helt fantastisk kväll! Ett av de aboslut bästa nyår jag haft, kanske för att jag har de bästa i mitt liv och för att nolltio inte kan bli annat än fantastiskt! Sara har mer bilder än vad jag har men har inte fått de än så slänger upp lite av vad jag har :)









Kommentarer
Viktoria

Snygging!

2010-01-02 @ 11:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0