Sexy Bitch

Åh fy i hela gatan vad jag har varit bakis idag.. haha jag undrar hur Tres känner sig ;p Nej men så farligt har det faktiskt inte varit, tror mer att det är att jag faktiskt kännt att jag kan slappa hela dagen då jag är ledig måndag och tisdag också så jag kommer ha tid att få saker gjort :) 

Solidaritet va ett bra ställe, det va kul :) Det va också grymt kul att jag äntligen fick med mig Tres ut så hon får känna på Sthlm lite :) Får hoppas att hon hade det lika kul som jag hade!

Imorgon ska jag nog fixa och dona lite i min lägenhet och gå på stan tror jag.. dock börjar jag få grymt ont i halsen så får väl försöka införskaffa mig lite halstabletter.. va kanske inte cigarrerna på nyår ändå hehe.

Nej dags för att kanske göra ngt vettigt av denna kvällen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0