The end's not near, it's here.

Nu har jag borstat gaddarna och ska lägga mig att sussa, både jag och Tesseli fick gå in tidigare imorgon så vi ska börja jobba 8. Men tiden går fort på kvällarna nu när man är två. Trivs grymt bra med att ha Tres här hos mig, hon är ett underbart mysigt sällskap. Och med tanke på all drama som råkade hända ikväll så är jag väldigt glad att hon är här ikväll, va precis det jag behövde.

Och det som framförallt gjorde min kväll va mitt underbara samtal med min syster haha och jag är ytterst tacksam att Alexander varje dag får veta vem Moster Camilla är, funderar på att döpa om mig till Moster Milla, det måste ju vara lättare att säga inte sant?! Men iaf, min guldklimp sköter sig tydligen exemplariskt på dagis, men så har han ju mina helt fantastiska gener också hehe så han kan inte bli annat än smart!

Nej nu ska vi sussa, bjuder på en liten bild på guldklimpen när han åker snowracer :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0