To know me as hardly golden, Is to know me all wrong, they were

Min hals är helt fucked up, som om jag inte egentligen har nog med problem än att jag ska få halsfluss också.. För antingen så försvinner det illa kvickt eller så blir det halsfluss av det. Och jag har haft ont sen i lördags,  men hålla tummarna går ju iaf :) Positivt tänkande här vettu!

Helgen, eller framförallt lördagen va händelserik på många sätt och vis, fanns en del tråkiga saker och sen en del helt fantastiska saker! Som Therese tex, vilken tjej :D Dansade hela natten lång wohoo grymt trevligt..

Jag är glad att jag köpte provivadrycken igår för jag undrar om jag kommer få i mig ngn mat idag :( men dricka är iaf lättare än att äta.

Känner att livet verkligen går i perioder och just nu är jag inne i en lite mindre bra period, visste att saker och ting inte alltid skulle vara på topp, men det värmer och gör en glad när jag får höra av mina vänner att jag är stark och att de ser upp till det, att de önskade att de va lika starka som mig. Men det är dem, alla mina vänner är starka, så är även jag. Det är något jag fått lära mig i livets gång och kanske också för att min älskade far alltid puschat en till att tro att man kan klara allt. Vilket både jag och min syster kan! Ser verkligen upp till min syster, hon är bäst! Jag är glad att jag har henne.


Syrran och jag när vi va små :)



Kommentarer
Sofia

Min kära lilla syster! Varför envisas du med denna hemska bild på mig? :-) Hahaha! Va glad jag blir av dina fina ord, du vet att jag är så stolt över dig och ingen är mer glad än jag att se hur du verkligen blommat ut i den stora staden! När du va här nere så riktigt strålade det om dig! Underbart att se! Jag älskar dig! Puss o Kram

2010-01-06 @ 09:35:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0