Vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt.

Ja idag mår jag som jag förtjänar haha ;) Nej så farligt är det faktiskt inte, lite små bakis när jag vaknade men efter några glas vatten mår jag prima :) Lite trött och seg dock men annars så. Va en riktigt bra kväll igår med mycket dricka, bästa människorna och grym gammal musik ;) Det va verkligen en riktigt bra kväll helt enkelt. Haha och sen ringde jag Jempa sådär mitt i natten på väg hem och hon va vaken och jag fick höra massa historier om en man i rutig skjorta om jag inte minns fel ;p Sen somnade hon i mitt öra också, men så som jag fylletjatade kan jag förstå henne haha ;)

Grymt sugen på Harry Potter nu kände jag, bara för att jag och Ebba pratade om det igår :) Nej kanske ska göra lite mat så man har matlåda imorgon också :) Kanske borde ringa några samtal med och se hur alla andra fyllon mår idag ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0