Where were you, When everything was falling apart?

Ikväll blir det party i Alvik, en sista avskedsfest på en era som har varit fantastisk :) Ska bli så himla roligt.
Idag har jag myst med Sara, trivs verkligen med henne, vi har alltid lika roligt. Och igår va vi och drack öl och det kom upp att Henrik har läst min blogg, så hej hej Henrik om du läser detta hahaha ;)

Annars då, Therese gav upp och åkte hem idag, hennes röst va helt borta så stackarn kunde inte följa med ikväll så hon tog tåget hem nu. Jag saknar min familj, pga vissa saker som hänt så börjar jag ändå ifrågasätta vem man kan lita på och min familj vet man alltid finns där. Så när det känns såhär saknar jag dem extra mycket.

Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me - The Fray


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0