You make it easier to be, me.

Uppe med tuppen idag alltså, va ett bra tag sen jag va det en riktig slappfia känner jag att jag blivit. Farligt när man bara får sena tider på jobbet och lediga helger hehe ;) Men iaf nu väntar jag på att farbror doktor ska ringa upp mig och se om jag kan få en liten tid att få väck suset i örat som uppkom efter den brutala smärtan i torsdags. Och om jag hade groteskt ont eller, bland det värsta jag varit med om. Som tur är gick det över till dagen efter men som sagt suset och lite halvt lock och smått döv har jag varit hela helgen. Och nu ringde farbror doktor så nu har jag fått tid innan jobbet, gott.

Nu är det bestämt också, jag kommer flytta till Skanstull.. Det ska bli helt fantastiskt!! För längre tid så detta kommer kännas mer som min egna lägenhet, hur skönt som helst :D Jag är så glad så glad!

Nej nu måste jag duscha!


Kommentarer
Viktoria

Grattis! När flyttar du? Förstahands kontrakt då lr?

Krya på dig!

Kraaam

2010-01-11 @ 17:40:25
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0