Your skin and bones turn in to something beautiful.

Nu har Vicksy Chick flyttat ut, på lördag flyttar Therese ut, på söndag flyttar jag ut. Det känns sådär. Att jag ska flytta känns helt underbart, jag älskar Söder och jag triv verkligen där och Vicks kommer jag ha på behörigt avstånd men min fina underbara Tess kommer jag ha lååångt borta :( Tres (kärt barn har många namn hehe) JAG KOMMER SAKNA DIG!!

Och på tal om att sakna, min bästa vän Sofia kanske inte kommer hem emellan LA och Hollan och då dröjer det till mitten av mars innan jag kommer träffa henne :( Snyft. Jag saknar henne så det gör ont ibland. Fast kommer ju kännas som om hon är med mig nu när jag ska flytta in i hennes gamla lägenhet.

Idag är det störstädning på G, jag ska städa och tvätta och dammsuga och skura golv och göra här skinande rent så att det inte blir så mycket för min fina föräldrar när de kommer hit. Jag är så oerhört tacksam över att jag fått sånna fantastiska föräldrar som alltid ställer upp och som köper och fixar saker till mig. Därför väntar det en liten present var till dem båda här uppe när de kommer upp! :)

Nej nu ska jag spendera lite tid med Therese :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0