Åååååh nytt kött!

Haha den ramsan skulle Johanna kört igår när hon inte sov hemma i Köpenhamn hehe ;) Hon kommer hit snart, jag läääängtar!! Och idag skulle jag egentligen åkt till Kalmar och fira Tottskins pappa men jag kan inte :( Skit trist. Hade varit jätte kul. Men men hjälps inte.

Idag är det super trist väder, men annars har jag haft en jäkla tur med vädret på min semester! Har varit så skönt att vara ledig, är en vecka kvar tiden har gått så fort.. Men ska faktiskt bli kul att komma tillbaks till Sthlm till alla mina fina vänner. Igår hade jag inte ett skit att hitta på, det är fördelen med Sthlm där har man alltid något att hitta på. Finns alltid en fin liten vän som sitter och dricker som man kan joina :)

Va och hälsade på Chester i veckan också, min fina fina pålle! Han va så fin och verkade må så bra. Är nog det bästa jag gjort, släppt taget och låtit ngn annan älska han lika mkt som jag. Och som han tycker om denna lilla tjej. Han är precis som han va mot mig i början, den hästen är den finaste av alla! När han väl släpper in en kan man inte släppa taget om den lilla skiten.


Mina två favoriter <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0