För västkustens tjejer är det bästa som finns.

Igår va det Fiesta, en mkt trevlig afton faktiskt. Självklart spelades Tylö Sun av GT och varje gång jag hör den låten med just denna frasen "För västkustens tjejer är det bästa som finns" får jag en lätt rysning i kroppen och glädje. Det är ngt visst med sommaren i Halmstad och Gyllene Tider.

Åter till kvällen, började hos Madde för att senare dra till tylö för fiesta förfest, där va det inget känt folk och ett härligt filmteam från Kanal 5. Vi va för torra för att hamna på TV, tur det!! Haha ska bli kul att se vad de gör av denna serie. Sen vidare in på Fiesta och helt okej musik av Peter Siepen men lite för kommersiellt. En blandning hade suttit fint. Men måste ändå säga att Fiesta är sjukt kul (trots att jag känner att jag börjar bli lite gammal) haha. Va också väldigt kul att träffa mina gamla kompisar igen. Hänga som förr i tiden. Eller kanske inte som förr i tiden, måste säga att mina små söta vänner gått och blivit lite vuxna. Och när jag ändå är inne på det spåret så måste jag erkänna att jag blev stolt över dem. Hur de hanterar vissa saker och vilka fantastiska människor de faktiskt blivit. Inte för att de alltid varit det haha! Men det va något igår som fick mig att inse hur mycket jag saknat att hänga med dem. Hanna, Fia, Sandra och framförallt Jennie. Att J skaffat kille kändes helt sjukt, hon och jag har ju alltid varit singlarna haha och så Hanna då såklart!
Så tjejer om ni läser detta hoppas jag att ni vet hur underbart fantastiska ni är!

Och på söndag åker jag till Kalmar några dagar för att festa och träffa bästa Jempa igen! Och Sara och tottskin med såklart men det va inte så länge sen jag träffade dem haha :) Saker och ting bara faller på plats här hemma just nu, jag kan knappt vänta på att komma tillbaka till Sthlm men förtillfället ska jag bara njuta av Halmstad och den underbara semestern jag har här!


Nu ska jag och pappsen ner och bada, första doppet i riktigt saltvatten idag, finally! Som jag längtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0