I could really use a wish right now.

Det är så svårt att beskriva hur glad och lycklig jag är just nu. Allt känns så rätt och jag har ett mål med vad jag gör om fem år. Vad jag vill med mitt liv. Jag är så glad att allting bara släppte när jag väl bestämde mig, och att jag verkligen kände efter vad JAG verkligen ville. Inte vad andra tyckte åt mig. Nu kör jag det här i 110% och jag tänker inte vända mig om..

Har haft en super mysig kväll, ätit super god mat och druckit öl med Tottis familj. Världens mysigaste familj :) Det är kul ändå hur mina vänner här uppe på något sätt blivit ett substitut för min familj. Vi hjälper varandra med det mesta och jag känner att mina närmsta vänner här uppe är min familj här uppe. Eftersom ingen har sin familj här uppe så har vi skapat oss en egen och det får mig att känna mig så himla trygg..

Här är lite bilder jag lyckades ta med min mobil på semestern!












Jag va inte nöjd förrän jag hade alla tre perukerna! ;p



Kommentarer
Jossan

!Fin blogg

2010-07-31 @ 20:48:40
URL: http://jossanjojo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0