I just miss you, that's all.

Igår gjorde jag något som jag så länge längtat efter, jag satt på hästryggen igen! Ska erkänna att jag va en smula nervös över hur det skulle gå. Vet ju att det är som att cykla men 1 år är ändå lång tid och jag tänkte att jag skulle vara lite ringrostig. Vilket jag iofs med handen på hjärtat va, men mest muskelmässigt. Känslan och följsamheten fanns kvar, bara inte orken... Jag hoppade till och med 90 cm och det gick som på räls. Jag blev egentligen bara mer och mer fundersam över varför jag inte håller på med det jag är skapt till, Hästar.

Kvällen fortsatte i samma härliga tecken och innebar trevliga volleybollmatcher där mitt lag, hör och häpna, vann! Fortsatte med snack ända in på små timmarna med mycket skratt och två egna stå upp komiker. Ännu en underbar kväll i Halmstad.

Idag så är här stekhett. Jag ska försöka uthärda två timmar till i trädgården innan Malin kommer så ska vi cykla ner till stranden här i Haverdal. Sola och bada.

Imorgon blir det Kalmar/Öland och Strand som gäller! Man får ju passa på att åka runt lite på sin lediga tid! Nej ut och sola igen! Man måste ju bättra på brännan så att säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0