Jag vet ingenting om dig, du vet ingenting om mig.

Inatt, då spydde jag som jag vet inte vad (kanske inte så mysigt att läsa om haha). Jag mådde som en prinsessa efter att ha varit på sjön i några timmar och badat och ätit våffla. Kollade på fotbollen, heja spanien! Sen när jag skulle gå o lägga mig fick jag den sjukaste ont i magen, kan jämföras med den gången jag hade rå kycklingbakterie i kroppen. Har iofs haft problem med min mage efter det. Jag tror aldrig jag spytt så mkt på en gång som jag gjorde inatt. Jag måste minst vara 5kg lättare just nu! Hahaha. Idag mår jag prima ballerina, iaf för tillfället..

Vädret i min fina stad vill inte som jag vill. Åkte från 30 grader strålande sol till 20 grader moln. Min bränna håller ju på att försvinna.

Tottskin har varit här i tre dagar, hon åkte vidare igår kväll. Jag mitt dumma nöt glömde ju både min kamera och min sladd till mobilen så vet inte riktigt hur jag ska få in bilder.. låna pappas hehe!

Jag ska bli en jävel på wakeboard innan min semester är slut. Det är my only purpuse med denna semestern ;)


Bästaste Simon! (snodde bilden från han hehe)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0