Me love you.

Jag saknar min fina vän Totti. Hon kommer till Halmstad på måndag och det ska bli fab! Fick ett fint rösmeddelande där hon sjäng when love takes over och sa att hon saknade mig och längtade till måndag. Hon är bra hon min fina Totti.

Nu har jag nästan packat klart, har dessutom fått ett ryck och städat så det är fint när jag kommer hem igen. Emelie; du hade varit stolt över mig nu!!

Tänkte sätta mig och kika på lite fotboll, Tyskland-Argentina. Tyckte såååå synd om Ghana igår.. De förtjänade att vinna!

Denna låten är till Sara, aka Totti. Och kanske en av de mysigaste sommarlåtarna :)


De säger dem bästa är tagna men de ljuger de ljuger, för vi finns ju kvar! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0