Oh it hurts like hell.

Min svank blir inte bättre, snarare sämre för varje dag som går. Sitter och överväger om jag ska gå till doktorn, men samtdigt vad ska de göra? Jag är ju knappast ett akutfall men jag har i princip konstant ont i min rygg..

Och nu när det är officiellt kan jag lika gärna berätta för alla att jag kommer plugga i höst, eller snarare om exakt en månad är min första dag. Sjukt spännande och jag är riktigt riktigt taggad! På Stockholms Universitet såklart, vill inte lämna denna fina stad.

Har streamat en film, funderar på om jag ska gå till Ica först och fylla upp min kyl och ta något att äta innan jag bäddar ner mig för att kolla på den. Men det öser ner här ute så det är mindre mysigt men samtidigt så är min kyl + frys totalt tom haha =)

Sitter och kollar på ny dator, ngn som har ngt bra förslag?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0