We no speak Americano.

Halva semestern har gått, vart fan tog tiden vägen?! Idag har jag varit barnvakt till den finaste pojken AB och nu ska jag snart iväg med mamma och pappa och äta på laxbutiken, buffe. Så sjukt gott är det!!

På måndag kommer Johanna hit, ska bli såååå kul!! Saknat henne och saknar Björn och Pappi med.

Ikväll hade jag tänkt mig att gå på Fiesta efter buffen, men funderar på att se om Malin kanske vill sitta på uteserveringen eller något istället. Bli ju fullt ös medvetslös nästa vecka ;p Och va fullt ös medvetslös i söndags! Va i Kalmar och träffade mina bästaste Saror och Jemps. Sjukt bra va det! Va på Strand som ligger i Borgholm precis utmed vattnet och där va det halva priset på alla drinkar. Ja ni kan ju tänka själva hur det slutade!

Och just nu sitter jag med ett svårt beslut, men det är tack vare att jag låter andra tycka och tänka om vad JAG vill göra. Jag har innerst inne bestämt mig. Jag vet vad jag vill, och har jag väl bestämt mig så finns det inget som stoppar mig. Men jag väljer verkligen inte den lättaste vägen, snarare tvärtom. Det kommer bli en tuff höst för mig.

Nu är det dags att frossa i lax, MUMS. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0