Can you hold my hand.

Jag och Ems råkade sätta oss framför Biggest Loser. Det resulterade i att vi ska gå ner 5 kg var. Hur nu detta ska gå till. Men det bästa med oss är att ingen vill ge sig eller vara sämre än den andra. Den bästa sporren som finns. Kanske finns tid för beach 10 ändå haha iaf innan semstern drar igång ;)

Midsommar är bokad till Leksand vilket ska bli väldigt roligt! Helgen därefter så kommer Sofisen hem och då blir det partaj eftersom hon fyller år (iofs några dagar senare men jag är nöjd då hinner jag fira henne)

Idag va jag på kurs och efter det gick jag och shoppade, det va inte bra. Gjorde av med massor med pengar på trend kläder.. Men snygga va dem. Så värt det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0