De små orden är de svåra orden.

Dags att snart börja bege sig till jobbet. Hela helgen va typ kaos så är inte jätte sugen på en heldag efter den men men ska ha utbildning idag så tiden lär gå fort :)

Känns så himla konstigt, idag åker Ebba till Oslo och kommer vara där hela sommaren så henne kommer man inte träffa mer. Sanna åker till Kalmar på onsdag och lagom till att hon kommer tillbaka till sthlm åker jag hem till Halmstad, snacka om att gå om varandra, så henne kommer jag inteh eller se förrä i augusti typ. Totti åker hem om två veckor, och jag om fyra veckor. Så sjukt skönt det ska bli att komma hem!! Längtar!

Firade både Johanna och Martin i helgen, super trevligt på båda ställena! Tur det inte va så långt emellan som jag först trodde hehe.

Nej nu får jag börja klä på mig! Ikväll är Ems hemma igen efter en helg i Sundsvall, härligt!

Me and my biggest love, Totti. Take a walk on the waaaasaaa



Kommentarer
Fredriksson

löwe you!

2010-06-08 @ 23:33:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0