Leksand put a smile on my face.

Midsommar i Leksand va så mycket bättre än vad jag tänkt mig. Även om mina förväntningar va höga så va det en klockren helg! Super underbara människor, fint väder och slirigt hela helgen. Jag, Tessie, Ida, Johan och Anders. Vilket oslagbart team! Chris får väl också vara med på ett litet hörn också, va ju trots allt han som va med Anders inne på Skutan och frågade om det va någon som fes igår eller om de hade problem med toaletterna (tessie skämdes ihjäl haha). Men på lördag smäller det igen, då är det fest hemma i min lägenhet! Kom kom! Kommer bli ball, världens bästa Sofia ska firas och sista festen innan semestern! Jag längtar!

Just nu är jag i ett stort lyckorus, denna sommaren kommer bli underbar!

Btw, sommarens låt kommer lätt bli We no speak Americano. Min midsommar låt!


Ida va glad!


Jag va glad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0