This just not how it's supposed to be.

Känner mig så himla ensam just nu. Helgen uppe i Leksand fick mig att sakna Therese bara ännu mera, och naturen och friheten som ändå finns i en liten stad. Och hästarna. Bara att kunna se dem från verandan medan man sitter och grillar med världens bästa sällskap. Jag saknar Haverdal. Men jag saknar inte Halmstad i sig. Skulle inte vilja flytta tillbaka och jag lär säkert längta tillbaks till Sthlm efter mina tre veckors semester. Men det är något som fattas mig här uppe. Något som inte gör Sthlm helt fulländat. Men kan inte riktigt se mig själv bo någon annanstans heller. Fast såg nu att H&M ska bygga upp en ny butik i Las Vegas. Det är ngt som jag ska intressa anmäla till iaf!!

Nu ska jag träffa Sara på lite solmys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0