You saved my life once.

När man går upp såhär en lördag morgon finns det en sak jag saknar. Hästtävlingarna. Det är något speciellt med att gå upp skit tidigt en lördag för att åka iväg på tävling. Man är så förväntansfull och egentligen spelar det ingen roll hur det går, jag tycker det år sååå värt det ändå! Det är verkligen något jag saknar, möjligheten att åka iväg och tävla med min häst, att träffa allt folk som är där av samma anledning, gemenskapen. Jag tror att om jag blir VM ska jag skaffa häst. Jag vet att det nnebär mindre fritid osv men det gör mig inte så mycket. Då kommer jag även ha tid att tävla å helgerna. Och bara på tal om att tävla hoppning, så fick jag veta att Amanda, tjejen som har Chester nu, hade hoppat 90 cm med han. Duktiga Chester!!

Har dessutom hunnit springa vårruset, 5 km på 29,5 min! Sprang hela vägen och jag är så sjukt nöjd över mig själv! Ska verkligen fortsätta springa nu :) Yeaaah!

Nej nu dags att packa lite inför min maskerad som jag ska till ikväll.. blivit dubbelbokad så får ha med mig två ombyten.. typiskt Camilla!


Kommentarer
Anonym

inte om, NÄR!

2010-06-05 @ 23:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0