Almost everything I ever wanted.

Jag mår uselt idag. Efter att jag slutade jobba kollapsade hela min kropp och hjärna. Halsen går knappt att svälja, mina armar och ben är alldeles spagetthiga, jag skulle hälla the i min kopp, hällde halva utanför. Huvudvärk och troligtvis feber. Jag vet att det bara är vanlig influensa säkert men jag höll nästan på att börja gråta när jag kom hem. Jag har liksom inte tid att bli såhär sjuk! Okej att jag blir förkyld då, det finns det näsdroppar till.. Jag som hade tänkt följa med S ut och dricka lite öl. Vi får se, kanske lite tacos med Tessie och sen en dusch gör det lite bättre. Håll tummarna!
Annars så jobbade jag på NackaForum idag vilket var mycket trevligt. Bra personal och bra respons. Där kommer jag definitivt ta fler pass. När man är i en sådan butik, det är då man saknar H&M. Bara trevliga kunder, lagom lugnt och man har tiden att göra saker.
Nej nu sitter jag och frossar i soffan, bäst att hoppa in i en varm dusch!
En inte så pigg Camilla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0