Always love, hate will get you anytime.

Vilket skitväder i sthlm idag. Regn regn och åter regn. Nu lär det väl inte ligga någon snö kvar här inne i city iallafall. Även om man är typ 50 mil upp i Sverige så är inte vintervädret speciellt mycket bättre här uppe. Det enda som är bättre det är att det inte blåser så att det går in i märgen så som det har en tendens att göra hemma i havret. Jag saknar verkligen Haverdal ibland. Det måste vara en av de vackraste ställena i Sverige. Jag är också förtjust i Leksand, eller rättare sagt Almo där Therese kommer ifrån. Och Fegen, underbara vackra Fegen. Och för att absolut inte glömma Österlen med all dess vackra plats. Jag är nästan helt säker på att jag kommer bli skåning när jag blir gammal.

Nu ska jag snart bege mig till skolan, vi ska lära oss om Storbritannien och Frankrike. Sen ska jag nog försöka träna och plugga lite. Ligger som sagt lite efter i min läsning men inget jag är så orolig för just nu. Ska försöka att läsa lite i helgen med :) Ikväll blir det hem till Sara på lite mys. Så länge sen jag träffade henne så det ska bli alldeles fantastiskt roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0