Break it up, drink it up.

Sådär ja, då hade jag visst en frisör tid imorgon. Jag hade väl tänkt mig nästa vecka egentligen, trodde inte hon skulle ha tid såhär fort. Så nu fick jag lite panik över vad jag ska göra med mitt hår. Är ju väldigt sugen på att bli blond igen, frågan är ju bara lite hur blond och hur blond jag kan bli i och med att jag har rött hår nu. Men jag har en vision över hur jag tror att jag vill att det ska se ut, och hittills har Marlene varit grym på att förstå vad det är jag vill ha. Dock kommer det bli tråkigt att lägga en röd era bakom mig men samtidigt känner jag att jag är färdig med rött förtillfället iallafall. Jag tror jag ville förändra allt då, inget skulle påminna mig om det som varit tidigare, men nu längtar jag snarare tillbaka. Därför ska jag ta steget att bli blond, tror jag. Vem vet, imorgon eftermiddag kanske jag är helt svarthårig...


Någon av de här tre nyanserna funderar jag på, den i mitten är ju mer blondare medan den sista är mer åt det röda hållet. Men som sagt vi får se vad min bästa frisör säger. Förresten så kan jag passa på att rekommendera henne. Marlene på salong Balsam vid St:Eriksplan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0