♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Jag ska ärligt erkänna att jag har haft väldigt svårt att skriva om min första kärlek, lite för att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Jag hade en föreställning om vad jag skulle skriva och vem, men jag vet inte om det verkligen var kärlek. Jag har aldrig varit en förhållande tjej utan har helst stått på egna ben och jag vet egentligen inte om jag varit riktigt riktigt kär någon gång. Jag vet dock att det jag känner för S nu är något helt nytt och fantastiskt. Men för att återkomma till min första kärlek, efter mycket om och men måste jag skriva Fredrik.
Jag träffade Fredrik i ettan på gymnasiet. Han gick på Plönninge (haha) där jag kände några äldre tjejer som jag brukade umgås med tack vare hästarna. Jag tyckte alltid att han var trevlig men tänkte inte så mycket på det och jag trodde ju knappast att han skulle vilja något mer med mig, jag hade nämligen någon månad tidigare legat och  krälat aspackad med min vän Annika på golvet där han bodde när han och en annan kille gick förbi. Efter ytterligare några fester så träffades vi för första gången själva. Jag kom ihåg det jätte väl, jag va jätte nervös och de som känner mig vet att när jag blir nervös måste jag ha något att pilla med. Det fick bli en läkerol ask. Haha han och jag brukade skämta om den där läkerol asken långt efter att vi gjort slut. Iallafall, vi träffades och blev väl egentligen tillsammans rätt snabbt men jag var inte direkt kär och mycket var på mina villkor. Men så en dag utan att jag visste ordet av var jag kär. Iallafall det jag då trodde var att vara kär.
Vi hade riktigt kul ihop jag och Fredrik. Han lärde mig köra cross, för på den tiden var det så vi tog oss till varandra. Han hämtade mig med crossen och körde även hem mig med den. För det var svårt att sova över på den tiden, man hade skola och bodde hemma. Men jag var ingen naturbegåvning direkt. Det bästa med oss var att vi hade många gemensamma vänner, eller vi skaffade oss, så vi kunde festa ihop. Vi tofflade typ aldrig och den tiden med Fredrik är en av de bästa tack vare alla grymma vänner jag lärde känna under tiden. Det absolut finaste han gjorde var att efter att jag varit i Stockholm över midsommar så hade han kört genom hela stan (säkert 3 mil) med crossen och i handen hade han en stor bukett röda rosor som stod på mitt bord när jag kom hem. Han var fin, han behandlade mig väldigt bra och jag lärde mig grymt mycket om hur ett bra förhållande är.
Jag tycker fortfarande jätte mycket om Fredrik även om vi inte har någon kontakt längre direkt sådär så hoppas jag att han är lycklig och att han träffat en bra tjej som han kan skämma bort :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0