♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Igår blir det ju snarare då jag inte riktigt hann att uppdatera om det igår. Spenderade min kväll hos bästa S som jag inte träffat på ett tag, då sitter man inte vid datorn :)
Shoot, igår åt jag ovanligt mycket, vilket jag gjort hela helgen men det är för att päronen varit här. Men iaf, en grov macka till frukost, pasta med parmaskinka till lunch och sen thai mat - kyckling cashew till middag följt av lite marabou digestive. Detta är väldigt mycket mer än vanligt men mina föräldrar har helt andra matvanor än mig :) Jag brukar i princip bara äta en lagad måltid om dagen och havregrynsgröt på morgonen och frukt i skolan. Träning på det och sen något lagat efter det. Jag är inte alls lika hungrig längre och det är nog därför jag har sån sjuk magknip just nu och är riktigt dålig i magen. Några år tillbaka hade jag problem med magen, kunde inte äta mer än fem tuggor innan jag hade riktigt ont i magen och ville inte ha mer. Sen i våras fick jag kycklingbakterie och min mage har inte riktigt återhämtat sig efter det. Så därför har jag valt att försöka äta lite lättare mat, men nu såhär när man har finbesök får man ställa upp :)
Jag ska dock börja en ny matperiod, som består av minskade kolhydrater och en dag i veckan som består av att äta precis vad jag vill. Tydligen ska det vara receptet för min, hör och häpna, hårda träning. För träna det gör jag, minst tre dagar i veckan. Tur för mig att jag inte är ett stort fan av kolhydrater som bröd och pasta. Så det börjar idag, kunde ju inte börja när mina föräldrar var här. Det var nog allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0