♥ Dag 6 – Min dag.

Jaa min dag har väl ändå varit rätt så fullproppad, fast ändå inte eller hur man ska säga.
8.00 - Jag gick upp, duschade, stressade och åt en banan.
10.00 - Skulle varit framme i skolan men var sen så var framme 10.20..
10-13.00 - Fullt fokus på grupparbetet och det faktum att både jag och Sara fick A på tentan!
13-15.00 - Seminarie med redovisningar och lite genomgångar (höll på att somna typ halv tre)
15- 17.00 - Åkte tunnelbana till centralen, gick och kikade på Lanvin (inte alls imponerad!!), väntade på Jempa. Mötte världens bästa Johanna på H&M i all hast. Mötte upp Jempa och satte mig på tuben mot Hässelby Strand.
17.00 - Kom hem till världens bästa Vicks som hade bakat äppelkaka med vaniljsås, MUMS. Senare fick vi även bakad potatis med skagenröra. Världens bästa Vicks!!
23.00 - Äntligen hemma och Therese ligger och sover och jag ska snart krypa i säng.
Vill inte väcka Tessie som sover så blev inte så utförligt, men ärligt talat är det inte så mycket mer jag gör om dagarna om man inte räknar med träningen som jag inte hann idag eftersom jag försov mig :)
Måste bara tillägga att jag blev måttligt förtjust över Lanvin kollektionen.. klänningarna va mycket finare på bild och nästan lite dålig kvalitet på tyget. Nej en riktigt besvikelse. Dock var det ett armband och ett halsband som va gudomligt vackra! Men det får bli en annan gång när ekonomin tillåter så att säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0