Dag 8 - Ett Ögonblick.

Jag har dragit mig lite för just den här dagen, för att jag inte riktigt vet vad för ögonblick jag vill dela med mig. Men efter mycket om och med bestämde jag mig för att en av de lyckligaste dagarna i mitt liv va när min systerson föddes. Det låter kanske lite konstigt men just den dagen och många dagar framåt va det mycket som släppte. Jag hade först tänkt skriva om när en nära släkting till mig dog som tog extra hårt på mig. Men jag kände att jag ville skriva om något lyckligt, något som verkligen ändrade något. Alexander, denna fina underbara kille som numera kan säga moster milla. Att ett litet liv kan ändra så mycket för andra.
Att jag sen skulle få bli fadder, eller gudmor som det hette innan, gjorde ju bara att jag föll för denna lilla killen ännu mer. Det är jobbigt att jag är så långt ifrån ibland, men samtidigt vet jag att jag kommer make it up to him big time. Jag kan inte riktigt beskriva den kärlek jag känner för min guldklimp. Och jag kan bara tänka mig den kärlek min syster känner för honom.
När detta underbara barn kom till världen visste jag att det fanns mer i livet än det jag hade då. Han har gjort mig till en starkare människa. Konstigt nog. Han är kärlek, han är lycka, han är det bästa som finns i vår familjs liv.

Finaste pojken.


Kommentarer
Sofia

Åh älskade fina syster! Vilket fint inlägg. Detta ska jag visa min när han blir äldre och jag är säker på att han kommer bli lika rörd och stolt över dig som jag är! Han pratar jämt om sin moster milla och de frågade till och med på dagis om de inte kunde få ett fotografi på dig och sätta i hans lilla bok så de kan ta fram den och titta på dig när han pratar om dig... Vi saknar dig så mycket allihopa! Och visst är den där lilla guldklimpen ren kärlek och lycka, jag kan inte beskriva med ord den känslan jag får bara av att titta på honom. Du kommer få uppleva den enorma kärlek en mor har gentemot sitt barn en dag och det är alldeles fantastiskt! Glöm aldrig bort att du är för oss lycka och kärlek med! Älskar dig lillsyrran till solen och månen och tillbaka igen :-) Snart ses vi! Längtar! Puss o Kram!

2010-11-30 @ 21:01:24
URL: http://sofiablomdal.blogg.se/
Fredriksson

Hade det inte vart för Bamse hade han ju sett stenhård ut ju!! =)

2010-12-03 @ 18:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0