Everything is alright.

Jag kan inte fatta att jag precis va ute och gick i 45 min i snöstorm! Men oj vad mysigt det va och så himla vackert. Jag älskar Stockholm på alla sätt och vis, även om jag ännu inte känner mig hemma här så är här så fruktansvärt vackert. Men jag hade huvudvärk och kände att jag behövde frisk luft. Nu ska jag försöka att fortsätta plugga lite innan det blir lunch med S. Sen träning med PT och sen plugg igen. De närmsta dagarna kommer bestå av väldigt mycket plugg. Vilket jag faktiskt har motivation till efter förra tentan :)
Jag har börjat älska Tove Styrke. Jag gillade henne redan när hon va med i Idol men nu när jag börjar lyssna på hennes egen musik så börjar jag bli frälst. Sen att jag hittade en remix med hennes ena låt tillsammans med Familjen fick mig att bli alldeles lyrisk. Jag super diggar denna låten just nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0