Everything looks perfect from far away.

Åååh jag är så sjukt lycklig just nu i detta ögonblick. Fick precis tillbaka min tenta i Förvaltningspolitik. Jag brukar aldrig vara den som säger att det gick skit dåligt på ett prov eller inlämning men jag hade verkligen panik på denna tentan. Jag satt fast, jag kom ingenvart och jag hade verkligen en frustration utöver det vanliga. Sen i slutändan kände jag mig ändå ganska nöjd, jag kände att ett godkänt skulle jag med all säkerhet få kanske till och med ett C. När jag fick tillbaka den stod det ett stort A. Sammanlagt två fel på tentan och jag höll på att sluta andas. Helt sjukt alltså, jag förstår inte hur jag kunde få så bra betyg och hans kommentarer man bara tackade och tog emot. För en gångs skull känns det riktigt bra sen jag började plugga. Nu är jag hungrig på mer, vill lära mig mer och är sjukt taggad på nästa tenta om en och en halv vecka! Detta var nig den bästa motivation jag kunde få!
Nu har mina föräldrar åkt hem också så nu ska jag sätta mig med ett stort leende på läpparna och kolla igenom lite serier som jag inte hunnit se denna veckan. Först ut: Criminal Minds! (För att Dr Reid är sååå sjukt snygg haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0