Happiness is a mood, not a destination.

Nu har jag kommit hem, tränat och varit i skolan. Hade tänkt plugga och städa men oj så mycket roligare det är att sitta här. Men om Therese ska ha besök här ikväll är det bäst att jag iaf plockar undan mina saker, det ligger lite utspritt nuförtiden. Känns som om jag aldrig riktigt har tiden att bara plocka och fixa. Eller så är det helt enkelt så att jag inte är den pyssliga typen. Eller så prioriterar jag inte att plocka ordning efter mig.. Hade tänkt mig att plugga lite imorgon, jag tror Totti jobbar och då åker jag nog dit och läser. Mycket roligare att läsa nu då vi läser om olika länder plus att denna boken är mycket enklare än den förra. Tack gode gud för det så att säga.
Så, helgen är rätt händelserik hemma i Halmstad. Syster som fyller år imorgon och sen fars dag på söndag. Dessvärre är jag ju kvar i Sthlm men mina kära föräldrar kommer ju nästa helg så pappa får firas lite extra då istället. Och syrran kommer upp i början av december, hon får helt enkelt firas då!
There are six billion people in the world. Six billion souls and sometimes all you need is one.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0