I know you can't stay, but I wish you would.

Nu har jag kommit hem efter en myskväll med Jempan och Kämpe. Thaimat, dålig film och super mysigt sällskap. Tessie ligger och hostar i sängen så försöker skriva så tyst som möjligt så hon inte störs.. Idag så har jag hör och häpna jobbat, det va riktigt roligt och det känns skönt att tjäna lite pengar!
Jag hade ett pass med min PT idag, åh herregud säger jag bara. Hon är typ superwomen eller något jag vet inte men så trött som jag va efter 55 min har jag typ aldrig varit. Hon är lätt värd varenda krona! Nu gäller det bara att jag tar tag i min egen träning också, denna veckan har jag verkligen inte hunnit, men nästa så!
Nej nu ska jag gå o lägga mig så min kombo får lite lugn och ro :)

Det är verkligen tack vare OTH som jag hittat all denn underbara musik jag lyssnar på!


Kommentarer
Louise

ÅH,skitbra låt! måste nog börja se mer på OTH! :) & ditt hår är skitsnyggt förresten!

2010-11-16 @ 17:58:16
URL: http://lisbirken.blogg.se/
Milla

Haha jaa! De gamla säsongerna är helt super bra. Musiken är fabulous! Tack så jätte mycket!!

2010-11-16 @ 19:08:32
URL: http://camillablomdal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0