I know you wanna stay in bed, but it's light outside.

Nu håller jag på att baka lussebullar. Eller snarare är jag snart klar med det, sista plåten inne u ugnen och det luktar helt gudomligt i min lilla lya. Tycker det är sjukt kul att baka, har dock aldrig tänkt att jag är speciellt duktig på det men dessa blev bättre än de förra så man lär sig :) Ska snart värma lite pizza från igår, vi gjorde hemmagjord igår kväll och det blir ju så himla gott tycker jag. Mycket bättre än vanlig pizza faktiskt.
Snart ska jag också sätta mig och läsa lite om Japan och Tyskland, börjar bli riktigt riktigt kul på föreläsningarna nu, dock har jag lite ångest inför tentan. Första salstenten ever. Lite läskigt faktiskt...
Första gången jag hörde den här låten tyckte jag och Tessie den va riktigt skit men ju mer jag lyssnar på den desto mer gillar jag den haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0