I want a meaning from the back of my broken hand.

Nu har jag också trillat dit. Förkyld och stört ont i halsen. Jag har liksom inte tid att bli sjuk nu känner jag, har så himla mycket på gång. Men ska vara glad att det inte är tenta nu iallafall. Tessie ligger i sängen och sover typ fortfarande, hon är hemma från jobbet idag för att hon är så dålig i hals och röst. Jag behöver ju inte undra vem som smittat mig iaf ;)
Jag sitter och funderar över om jag ska ställa in min PT träning imorgon.. Just nu känns det ju bättre och det är på eftermiddagen så det skulle ju funka men är sååå drygt att träna när man blir andfådd bara av att resa sig upp typ. Åh jag kan inte bestämma mig, får fundera lite till på det. Ikväll ska jag bli bjuden på middag, så det är alltid en tröst när man är sjukis. Bästa bästa S.
Nej dags att göra sig i ordning, ska möta upp Tottie när hon slutat jobba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0