Leave me naked by your side.

Jag kom på att jag faktiskt glömde säga att jag shoppade lite kläder igår på Cubus. De hade 40% på allt eftersom Kista hade nyöppning .Jag och Therese åkte inom där när vi skulle till Uppsala. Blev egentligen inget jätte roligt, två tights och två stickade tröjor. Allt för 298, vilket jag va väldigt nöjd med då min ekonomi är lite sisådär.
Idag hade jag äntligen lite sovmorgon, första dagen på hela veckan och efter att ha varit uppe fem i onsdags kändes det rätt skönt att få sova ut lite. Dock kan jag inte ligga och såsa hela dagen då jag har en del i mina böcker att läsa.. Tänkte åka in till Tottis jobb och läsa, funkar ju inte att göra det hemma i vilket fall så. Dock är båda böckerna på engelska så det lär ju ta sin lilla tid för mig att ta mig igenom.. Hade tänkt jobba i helgen, tror jag säkert intresseanmälde mig på 8 pass, inte ett enda fick jag! Sjukt. Men men får väl se det som så att det blir mer tid till att plugga istället, vilket jag iofs behöver men jag skulle behöva lite pengar i december också så.
Nej nu ska jag försöka kolla lite på de serier jag inte hunnit med, varit en hektisk vecka nu när jag tänker efter. Men det är bara roligt, äntligen börjar allting kännas lite lättare och roligare. Sen att det är helt fantastiskt väder idag gör ju inte saken direkt värre!
Jag och Tessies häst Rosie, saknar verkligen ridningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0