Let's straighten this baby, don't break me my baby

Oj haft en bloggtorka i helgen, på grund av två anledningar. Den första och också främsta är att jag tentapluggat till min första salstenta som är på onsdag, har dock ingen tentaångest.. vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken haha ;) Men satt med min klassis Becks idag och det kändes ändå som om vi hade koll på läget. Sen jag kom hem för två timmar sen har jag inte orkat plugga mer, ska försöka att göra lite till innan jag lägger huvudet på kudden. Så va det ju det här med motvation. Typ lika med noll. Den andra anledningen är att jag fått bosätta mig hos S denna helgen då lägenheten va fylld med asplundare från Leksand. Ingen fara tyckte jag då S har sjukt stor tv, massa gott hemma och skön soffa. Så där har jag suttit hela helgen och pluggat. Jag har också sett Step Up 3 som jag blev besviken på. Tur att Twitch mitt ögongodis va med. Kände att det blev ett väldigt trevligt inlägg om vad jag sysslat med. Kan förövrigt säga att jag också lagat potatisgratäng och fläskfile med pepparsås. Jag förvånas över hur grym jag faktiskt är i köket. Det ni! Men men fram till onsdag är mina böcker mina bästa vänner så åter ner med näsan i dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0