Please please please, come back to me.

Nu sitter jag här och bloggar när jag egentligen borde läsa om USA tills idag. Men jag har ju läst om Mexico så varför faktiskt göra all läsning när man ändå gjort hälften? Och eftersom läsa är så himla "kul" så valde jag att sminka mig lite extra istället. Vad gör man inte för att slippa liksom? Egentligen så borde jag börja röra mig för att jag hade tänkt möta upp Rebecca på T-centralen så att vi kan ha följe till skolan. Vi ska hålla på med ett grupparbete nu innan föreläsningen. Jag känner att det är mycket i skolan den här veckan.. men det är egentligen faktiskt bara roligt. Till helgen kommer ju mina fina päron hit också. Det ska bli så himla mysigt. Har saknat dem!!
Igår när jag låg och pratade med bästa sambo innan det va dags att somna slog det mig. Hon sa att jag som vän va väldigt ärlig och rak och ingen direkt tissel tasslare. Men det är för att jag faktiskt vågar vara ärlig och rak mot just henne. Det är många vänner som jag hellre går undan för men jag känner att jag har den relationen med Therese att hon vet att jag inte menar illa när jag ibland är brutalt ärlig. Det är faktiskt för hennes eget bästa. Jag önskar att någon hade varit sådär ärlig mot mig när jag som mest behövde det för några år sen. Jag tror jag numera faktiskt kan framstå som lite känslokall men egentligen så gör det mig inget, för jag hoppas att de personer i mitt liv som jag älskar faktiskt vet det och märker det. Men numera ska man förtjäna att vara i mitt liv annars kan det kvitta. Så tycker jag alla borde resonera. Man är värd så himla mycket bättre än vad man tror. Men det har tagit mig en lång och smärtsam process för att komma dit, men jag är där och jag kunde faktiskt inte må bättre.



Kommentarer
Anonym

Det var några som var väldigt ärliga för några år sedan och sa precis hur vissa saker låg till, flera gånger på flera sätt, men du bara fortsatte...

2010-11-15 @ 20:51:05
Milla

Väldigt spännande att du vägar stå för vem du är :) Och att detta verkade uppröra dig när du inte riktigt vet vad jag pratar om. Right?

2010-11-16 @ 18:46:27
URL: http://camillablomdal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0