Should I stay or should I go.

Igår blev det fullt ös medvetslös med bästa Tessie och Sofia. Blev en rejäl utgång och det va bäst att jag fick lite mer extra tid med världens bästa vän Sofia. Skönt att det bara är en månad kvar innan hon kommer tillbaka. Jag har dock fått en riktigt jävla hosta just nu vilket är mindre roligt. Har tagit hostmedicin och hoppas på att det ska bli bättre så att jag kan sova inatt.
Imorgon ska jag återigen baka lussekatter, jag tyckte det va så himla roligt att baka så jag gör det igen :) Ska göras pepparkakor i veckan också. Blivit värsta bakmamman haha ;) Idag va det fars dag och jag tycker min pappa är det absolut bästa i hela världen. Jag kunde inte önska mig en bättre pappa än han. Bästa bästa. Önskar bara jag kunde vara hemma i Halmstad och bli bjuden på mammas underbart goda mat.
Åh jag kan bli tokig på det här att jag inte vet vad jag vill göra. Vad gör jag om jag kommer in på juridik i Uppsala eller Lund, ska jag ta det? Vill jag ens flytta härifrån.. En sak har jag nog dock blivit rätt säker på och det är att jag inte kommer fortsätta på det här programmet. Jag tycker inte att det känns rätt och skulle det inte drastiskt ändras de närmsta månaderna så är det nog så det får bli.
Kärlek <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0