Someday say something cause I can't take this silence anymore.

Idag mår jag lite bättre, men fortfarande hemsk huvudvärk och fruktansvärt frusen. Halsen vill jag inte ens gå in på och hostan skrek jag precis ett riktigt fult ord till. Men jag är fortfarande pigg, det tackar och bockar vi för ja. Nu fixar Therese frukost. Gott, jag känner mig lite hungrig.

Jag har lite panik över mitt pluggande, noll motivation och två böcker på engelska som borde läsas ut.. som jag knappt börjat med. Jag har inte haft ngn motivation sen jag började typ, kan det bero på att det jag läser är fel för mig? Att jag inte tycker det är tillräckligt intressant för att vilja sätta mig in i det och lära mig? Jag vet inte, just nu vet jag inte heller vad jag skulle vilja plugga och att gå tillbaka till jobbet känner jag inte heller är ett alternativ.. Vi får helt enkelt se vad som händer :) Jag har ju hela livet på mig så att säga.
Och ännu en gång så har jag hittat ett underbart band från OTH, jag såg om Quentins begravning med Tessie för någon vecka, vilket jag för övrigt tycker är ett av de bästa avsnittet, sen insåg jag att jag försökte få tag i gruppen som sjunger i det avsnittet men då fanns de inte. Nu hittade jag de äntligen på Spotify. Jag älskar musik och jag älskar den här låten. Den hade gärna fått spelas på min begravning.
Civil Twilight - Quiet in my town


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0