Someone disappeared left no mark here.

Idag hade jag en bättre dag tillsammans med Becks. Jag har fått tillåtelsen att kalla henne så haha jag kände att jag va tvungen eftersom Vicks inte riktigt gillar sitt smeknamn jag gett henne :) Snart ska jag sätta mig och läsa lite om Kina och Ryssland. Två riktigt spännande länder tycker jag. Ska läsa om Indien och Iran också denna veckan, vilket nästan är ännu mera spännande. Jag tränade även med min PT idag så min kropp är typ helt slut. Men det är så skönt och jag blir så glad över att det känns så bra med allt just nu.
Jag upptäckte en kommentar till ett av mina förra inlägg. Jag tror att det var någon som tog illa vid sig av vad jag sa. Jag kanske formulerade mig lite dumt, jag har haft underbara vänner under mitt liv som varit ärliga och som ställt upp för mig. Framförallt mitt gamla gäng där hemma, såsom Hanna, Jennie, Sofia, Sandra osv. Även Zandra har alltid funnits där och Vicks och Jenny. Även M och J var fantastiska under vissa perioder i mitt liv och jag vet att båda två är oerhört lyckliga just nu så även om vi inte har kontakt längre är jag genuint glad för deras skull. Sen jag flyttade upp hit till Sthlm har jag träffat några underbara människor; Sofia, Therese, Johanna och Sara. Jag har lärt mig att förtjäna sin vänskap och jag är glad att vissa av mina underbara vänner är så bra på att förlåta.
Just ikväll känner jag att det verkligen är en lyssna på musik kväll. Ibland bara älskar jag att sätta volymen på högsta och sjunga med. Mina vänner tycker jag är konstig då det är det som brukar kallas "depp" musik som gör mig på ett absolut strålande humör.
Detta spelas just nu:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0